مگسی را کشتم!
نه به این جرم که حیوان پلیدیست، بد است
و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم به دور سر من میچرخید به خیالش قندم
یا که چون اغذیهی مشهورش، تا به آن حد گَندَم
ای دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبی بود
من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد
مگسی را کشتم!
حسین پناهی
ما را در سایت بی تو مهتاب ، شبی باز از آن کوچه گذشتم دنبال میکنید
برچسب: مگسی را کشتم,مگسی را کشتم نه به این جرم,مگسي را کشتم,مگسی را کشتم نه,مگسی را کشتم نه به,مگسی را کشتم نه به این جرم که,مگسی را کشتم پناهی,مگسی را کشتم نه به این,مگسی را کشتم شاعر,مگسی را کشتم نه به جرم, نویسنده: بازدید: 35